shinj مدیر استارتر عضویت: 1400/02/21 تعداد پست: 291 عنوان تیرویید کم کار 154 بازدید | 1 پست دوستان کیا تیروییدشون کم کاره و انتی tpo بالایی دارن؟دکتر واسه انتی tpo بهتون دارو خاصی داده ؟ 1405/02/14 | 16:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
elnazjoon عضویت: 1396/12/03 تعداد پست: 11271 من فقط لووتیروکسین برای کم کاری میخورم...انتی تی پی او دیگه هیچ وقت منفی نمیشه و قرص فایده ای نداره...