2777
2789
عنوان

دختر عینکی

1596 بازدید | 21 پست

بنظرتون عینکی بودن خیلی رو زیبایی تاثیر داره؟ وقتی یه دختر عینکی میبینید که خوشگله اما عینکی داره چه حسی میگیرید؟میتونه یکی از معیار ها باشه برای انتخاب؟حقیقت رو بگید؟

تا چند سال دیگه ته بتونم لیزیک کنم قراره هر روز از خدا مرگ بخوام بخاطر اینکه چشمام ضعیفه.حس میکنم ناقصم و هنه وقتی منو میبینن حالشون بهم میخوره

مگ شماره چشمات چندن؟

خیلین قشنگن دخترای عینکی.

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چ مزخرفات حال کسی برای چی بهم بخوره من ۲۰ ساله عینکیم کلا دوتاچهره متفاوتم انگار هم باعینک زیبام هم بدون اون باید فریمی بگیری ک ب صورتت بیاد والا من فقط باضعیفی زیاد چشمم ک نمیتونم عمل کنم مشکل دارم وگرنه عینک هیچم بدنیست

کلام شد گلوله باران🖤به خون کشیده شد خیابان🥀ولی کلام آخر این شد که جان من فدای ایران❤️

چ مزخرفات حال کسی برای چی بهم بخوره من ۲۰ ساله عینکیم کلا دوتاچهره متفاوتم انگار هم باعینک زیبام هم ...

توی خوابگاه یه بار یه دختری. حواسش نبود من اونجا نشستم.تو اتاق کنار هم نشسته بودیم حرف میزدیم بعد داشت پشت یکی از بچه های سال بالایی حرف میزد میگفت دختره انقد ادعا داره. چقدرم که زشته تازهههه عینکی هم هست سگ نگاش نمیکنه(ببخشید اینطوری گفتم) ولیداز اون موقع نابود شدم.حتما پشت سر منم میگن.من ۱۸ سالمه و از کلاس نهم عینکی شدم. بخاطر کلاس های مجازی و اینا خیلی سرم تو گوشی بود چشام ضعیف شد از شماره ۲ شروع شد تا دیگه کنکور و اینا هم داشتم با لبتاب زیاد کار کردم الان شده ۴۰۷۵ و ۵

توی خوابگاه یه بار یه دختری. حواسش نبود من اونجا نشستم.تو اتاق کنار هم نشسته بودیم حرف میزدیم بعد د ...

خب اون خیلی زر زده ببین کجاش سوخته اینجوری پشت سر دختره میگه

کلام شد گلوله باران🖤به خون کشیده شد خیابان🥀ولی کلام آخر این شد که جان من فدای ایران❤️

والا چی بگم. کلا رو مخمه دلم میخواد چشمامو در بیارم بندازم دور

چی بگم برامن قابل درک نیست حقیقتا اگ خیلی اذیتی لنز بزار

کلام شد گلوله باران🖤به خون کشیده شد خیابان🥀ولی کلام آخر این شد که جان من فدای ایران❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز