جفت_شش مدیر استارتر عضویت: 1401/03/13 تعداد پست: 1523 عنوان آمنیوسنتز🥲 94 بازدید | 1 پست شنبه باید برم برای تست،برام دعا کنید،اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم در اختیارم بدارید. خدایا تو بساز، تو بسازی قشنگه...! 1405/02/14 | 16:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nasrinnn79 عضویت: 1400/09/10 تعداد پست: 2001 منم قبلا انجام دادم برای جنین من هم ان تی هم سلفری هم امینوسنتز سالم بود ولی تو سونو مشکل داشت که سقط کردمامینوسنتز یکم سخته