خیلی تنهام خیلی گلوم بغض داره
از کجا بگم امروز میشه 19روز که منو همسرم دعوا کردیم و تو قهریم بعد وقتی مثلا یه پسره بهم میگه رنگ موهاتون چقد خشگله حالا کاری ندارم به لفاظی ش یا همسایه اشغالا رو ازم میگیره ده شب خودش میبره بدتر دلم میگیره
خسته شدم از کاراش، واقعیتش رو بخایین قهرش برام راحت تره تا اشتی و حرف زدنش ولی خب ادمیزاده همدم میخواد