سلام
من بعضی وقتا که مسواک میزنم یا از نخ دندون استفاده میکنم از لثه م خون میاد
کلا لثه می یذره هم درد میکنه فعلا نوبت عصب کشی دارم میخوام عصب کشی کنم بعد برم سراغ جرمگیری
یه نفر قبلا تو نینی سایت گفته بود پیاز بزار رو گاز بپزه بعد بزار روی لثه خواستم بدونم کسی این روشو امتحان کرده جواب میده؟