حالم بده قدم ۱۵۵ هست و خیلی کوتاهم همه میگن کوتوله و اینا
اخه مگه تقصیر من بود که قدم این شد طرف چون با یه ادم قد کوتاه بهش خیانت شده میگه قد کوتاه ها خرابن بابا بخدا منم دلم میخواست قد بلند بودم تازه اون موقع قید علایقم و والیبال رو نمیزدم و بختم بهتر بود😭😭😭😭