من قبلاً نی نی سایت بودم ولی با یک شماره دیگه اومدم الان
من شاغلم و چندر حقوقی بهم میدن
هر موقع حقوق میرزن برام یا خرج شوهرم کردم یا قرض هاش دادم با خرج ماشینش شده
بخدا دیگه خسته شدم پدرم درومده همش کار میکنم کار بیرون کار خونه بچه داری بعدش حقوقم کامل در اختیار آقا و خرج هاش
خیلی هم ازم دزدی میکنه وقتی هم حرف میزنم میگم چرا این کارو میکنی شروع میکنه به تهمت زدنم یا آنقدر کتکم میزنم تا بگم غلط کردم باشه حقوقم در اختیار تو
اون میگه پولامو خوردی ولی من قسم به بخدا تا حالا هزار تومان بدون اجازه از کیفش نبردم
خسته شدم بخدا دلم یک بازار رفتن میخواد دلم یه دست لباس برا خودم بچم میخواد
هر ماه کار میکنم آخر باید خرجش کنم حتی پول شارژم نمیزارم برام