2777
2789
عنوان

رشته

| مشاهده متن کامل بحث + 1026 بازدید | 56 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین حرف بازار کار میزنی

با دیپلم ک نمیشه کار خاصی انجام داد....

لیسانس میخواد


دوست داری دانشگاه خوب قبول بشی؟ یا صرفا پیام نور و غیرانتفاعی برات کافیه؟

اگه مورد اوله برو ریاضی بخون دبیرستان و کنکور بده

اگه مورد دومه که خب همون فنی حرفه بری و بعدش با سوابق معدل بری دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

کامپیوتر بری رشته ریاضی بهتره اگه میخوای بری دانشگاه اگه نه برو همون هنرستان و کلاس های جدا هم برو اگه میخوای برنامه نویسی یاد بگیری یا اینکه خودت جدا خیلی تمرین کن چون فکر نکنم اونقدر توی هنرستان یاد بدن

ببین حرف بازار کار میزنی با دیپلم ک نمیشه کار خاصی انجام داد....لیسانس میخواددوست داری دانشگاه خوب ق ...

نه اصلا دوست ندارم برم پیام نور

از چند نفر شنیدم که با ریاضی بهتره که بری کامپیوتر

ولی کلا توی چند راهی موندم اطرافیان همش یه چیزی میگن و نظرم همش در حال تغییره

کامپیوتر بری رشته ریاضی بهتره اگه میخوای بری دانشگاه اگه نه برو همون هنرستان و کلاس های جدا هم برو ا ...

آره میگن که اون همه دقیق یاد نمیدن و کلا جداگانه میخوام برم کلاسش

چرا هنرستان نظری بخون رشته های دانشگاهی شون بهتره

وا😐 من و دوستام هنرستانیم یسری از دوستامم فارع للتحصیل شدن حالا یا با شرط معدل یا کنکور فنی یا کنکور هنر و الان تو دانشگاهای شریعتی و الزهرا و دانشگاه تهران و دانشگاه هنر ایران و ... درس میخونن... اینا دانشگاهای بدیه؟ فقط دانشگاهای نظری خفنن؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792