به نظرتون اختلاف سنی حداقل و حداکثر چقدر خوبه؟چه اختلاف سنی رو بیشتر موفق دیدید؟
بنظر من چون دخترا عاقل تر هستند توی سنی کمتر نسبت به پسرا اختلاف سنی لازمه.چون مثلا ممکنه پسری که همسن خودت باشه بهاندازه تو نفهمه..همچنین اینکه خب مردا خوب میمونن و خانما زودتر شکسته میشن میگن اختلاف سنی خوبه.نظر شما چیه خودتون چطور بودید