2777
2789
عنوان

اختلاف سنییی

484 بازدید | 14 پست

به نظرتون اختلاف سنی حداقل و حداکثر چقدر خوبه؟چه اختلاف سنی رو بیشتر موفق دیدید؟

بنظر من چون دخترا عاقل تر هستند توی سنی کمتر نسبت به پسرا اختلاف سنی لازمه.چون مثلا ممکنه پسری که همسن خودت باشه بهاندازه تو نفهمه..همچنین اینکه خب مردا خوب میمونن و خانما زودتر شکسته میشن میگن اختلاف سنی خوبه.نظر شما چیه خودتون چطور بودید

۵سال و نهایت ۷سال

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظرم حداقل ۵ سال

حداکثر ۱۰ سال

من و همسرم ۷ سال تفاوت سنی داریم

من پناهم🥕۲۵ سالمه .نویسنده ، نوازنده و دوبلورم🎼🎹🎙️زندگیِ من بدون ورزش و هنر معنی نداره🎨🏊🤸زبان فرانسوی پنجره ای به سمت هنر و زیبایی برام باز کرد📚✨موهامو از رویاهای ان شرلی قرض گرفتم چون دنیا با موهای آتیشی، شاعرانه‌تره🥕

من برای خودم زیر ۱۰ سال اختلاف سنی رو قبول نداشتم طبق شناختی که از خودم داشتم...با همین تفاوت سن هم ازدواج کردم...۱۰_11 سال با شوهرم تفاوت سن داریم...خیلیم راضیم...به نظرم باید به خودت و طرف نگاه کنی نمیشه نظر کلی برای همه داد واقعاً.

فقط 14 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

💗تیکر تولد 2 سالگی دوقلوهام💗

این یه چیزه که تا حد زیادی سلیقه ست ، ولی در کل همیشه بهتره پسر بزرگتر باشه ، خودم شخصا دوست نداشتم هیچ وقت با دختری وارد رابطه بشم که بزرگتر از خودم باشه یا همسن م باشه ، همسن هم بشه بیشتر باعث حس رقابت میشه و جالب نیست .بین ۵ تا ۱۵ سال ، خوبه فاصله سنی .

این یه چیزه که تا حد زیادی سلیقه ست ، ولی در کل همیشه بهتره پسر بزرگتر باشه ، خودم شخصا دوست نداشتم ...

۱۵ ساللل خیلی نیستتت؟من حتی با دختر هایی که ۱۵ سال ازم بزرگترن نمیتونم رابطه راحتی برقرار کنم. بعد فک کن شوهر

به نظرم اختلاف ۷ سال خیلی جالب میاد😂

اره مناسبه به نظر خودمم

من پناهم🥕۲۵ سالمه .نویسنده ، نوازنده و دوبلورم🎼🎹🎙️زندگیِ من بدون ورزش و هنر معنی نداره🎨🏊🤸زبان فرانسوی پنجره ای به سمت هنر و زیبایی برام باز کرد📚✨موهامو از رویاهای ان شرلی قرض گرفتم چون دنیا با موهای آتیشی، شاعرانه‌تره🥕

من برای خودم زیر ۱۰ سال اختلاف سنی رو قبول نداشتم طبق شناختی که از خودم داشتم...با همین تفاوت سن هم ...

از ۱۰ سال اختلاف راضین؟من خودم فک میکنم که با بزرگتر از خودم بهتر ارتباط میگیرم تا همسن و اینا. ایشالا که خوشبخت باشین

۱۵ ساللل خیلی نیستتت؟من حتی با دختر هایی که ۱۵ سال ازم بزرگترن نمیتونم رابطه راحتی برقرار کنم. بعد ف ...

گفتم سلیقهای هست ، خودم دیدم مورد های مثلا ۱۰ ۱۵ سال اختلاف سنی داشتن و زندگی خوبی هم داشتن ، بستگی به خود اون دو نفر داره

از ۱۰ سال اختلاف راضین؟من خودم فک میکنم که با بزرگتر از خودم بهتر ارتباط میگیرم تا همسن و اینا. ایشا ...

خیلی خیلی...منم همین جور بودم و هستم...ممنون گلم همچنین.

فقط 14 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

💗تیکر تولد 2 سالگی دوقلوهام💗

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز