بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من که هیچ وقت ندیدمش یکی دو روز پیش تاپیک حجاب زد ترکید که البته من اونو نخوندم بعدش دیدم همه تاپیک زده بودن که در ادامه بحث حجاب ثمین و اینا بعضیام موضوع تاپیکشون این بود که ترکوندین میرفتم میدیدم باز راجع به تاپیک ثمین بود
من بین کاربراکبم رودوست میداشتم .واقعا برام مهم نبست راست ودروع حرفهاشون.چون همیشه باچیپس ومیوه وپفک میام نی نی سایت.حتی خواهرزادم هم اسم سایت رومیدونم.