2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ادم که عقده ی دیده شدن داشته باشه این میشه یهو دیدی ثمین همون فاخته بود😂

اصلا نمیفهممشون البته کاری به دروغ بودنش ندارما کلا حس خوبی به کاربریش نداشتم هیچوقتم تو تاپیکاش نظری ندادم یادم نمیاد

یه چیزایی توی چشاته که دلمو میلرزونه  آدمو از تک و تنهایی بدجوری میترسونه  این زندگی زندگی نمیشه نباشی یه زندونه  چی داری که نفساتم آخه یجورایی درمونه  

من که هیچ وقت ندیدمش یکی دو روز پیش تاپیک حجاب زد ترکید که البته من اونو نخوندم بعدش دیدم همه تاپیک زده بودن که در ادامه بحث حجاب ثمین و اینا بعضیام موضوع تاپیکشون این بود که ترکوندین میرفتم میدیدم باز راجع به تاپیک ثمین بود

are u insane like me? been in pain like me?

چه جالب.کاربرکیم کجاست خیلی وقته نیست.همیشه حس میکردم یه جای کارثمین میلنگه ولی جاش توسایت خالیه.نمی ...

اونو نمیدونم اونم حتما همین دورو براس و یه روز صداش در میاد

خدایا نگاهم کن،نگاه تو به من آرامش میدهد💙🫂
اره اعتراف کرد  همه ی حرفاشم تناقض داشت باهم تا عضو شده بود از ساریتا تاپیک زده بود و میگفت که ...

خاک توسرت ثمین ✋

خاک توسرت ساریتا✋


❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤
اصلا نمیفهممشون البته کاری به دروغ بودنش ندارما کلا حس خوبی به کاربریش نداشتم هیچوقتم تو تاپیکاش نظر ...

منم ..

نمیدونم چرا ولی از لحن حرف زدن کاربراهم میشه شخصیتشو حدس زد شاید من اینجوریم نکه نویسندم خخخخ پز زیز پوستی بود 😚

خدایا نگاهم کن،نگاه تو به من آرامش میدهد💙🫂
منم .. نمیدونم چرا ولی از لحن حرف زدن کاربراهم میشه شخصیتشو حدس زد شاید من اینجوریم نکه نویسندم خخخ ...

دقیقا ...حالا کجا اعتراف کرد؟تو اون تاپیکی که زده بودن چی بووود؟؟🤔🤔 دروغگو رسوا شود همچین چیزی بود

یه چیزایی توی چشاته که دلمو میلرزونه  آدمو از تک و تنهایی بدجوری میترسونه  این زندگی زندگی نمیشه نباشی یه زندونه  چی داری که نفساتم آخه یجورایی درمونه  
مرسی عزیزم خانومی از خودته من چن شوخی میکنم با کاربرا بیشتر فک میکنن اقام معمولا     &n ...

اشکالی نداره فکر کنن مهم خودتی که بانو هستی بنظرم تو دنیا ارزش خانوم جماعت از همه چیز بیشتره خودمونو تحویل بگیرم😊😊

خدایا نگاهم کن،نگاه تو به من آرامش میدهد💙🫂
دقیقا ...حالا کجا اعتراف کرد؟تو اون تاپیکی که زده بودن چی بووود؟؟🤔🤔 دروغگو رسوا شود همچین چیزی بود

اره اونجا لو دادنش بعدم دید گندش در اومد خودش اعتراف کرد

خدایا نگاهم کن،نگاه تو به من آرامش میدهد💙🫂
اقااااا من شب کابوس ثمین میبینم 😐 

من بین کاربراکبم رودوست میداشتم .واقعا برام مهم نبست راست ودروع حرفهاشون.چون همیشه باچیپس ومیوه وپفک میام نی نی سایت.حتی خواهرزادم هم اسم سایت رومیدونم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز