2777
2789
عنوان

شغل شوهرم

1129 بازدید | 22 پست

یه جوریه که بیشتر با افراد مسن در ارتباطه و این باعث شده امید به زندگیش کمتر شده و حس می کنه خیلی پیر شده و یادش رفته جوونه و باید جوونی کنه منم این وسط قربانی شدم چون چند سال هم از همسرم کوچکترم

کسی این مشکل رو داره که درک کنه من چی میگم 🫠🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند سال فاصله دارین؟ بیشتر بهش برس لباس و اینا تشویقش کن برید بیرون

فاصله امون ۷ساله ولی خب وقتی اون می شینه دم از گذشتن سن و اینا میزنه منم دست کمی از اون ندارم 🫡

لباس و اینا بروزه کلا حالات روحیش و حرف زدنش یه جوریه که انگار پیر شده

با هم یه شرگرمی انجام بدین که مخصوص جوون هاست

همونجا دوستای خانوادگی جوون پیدا کنید

بنظر من اتمسفر و محیطی که ادم زمان زیادی رو اثنجا میگذرونه خیلی تاثیر داره توی شکل گیری فضای ذهنی

بازاریه و صنفشون بیشتر شامل افراد مسنه🥲در اصل نشست و برخاستش با حاجی های بازاریه 🫠


کاملاً میفهممت اینکه با کسی زندگی کنی که حالوهوای پیرتر یا بیامیدتری داره واقعاً روی روحیه آدم فشار میاره حق داری احساس کنی جوونیت داره توی این فضا گم میشه

مهم اینه که تو خودتو فراموش نکنی

با هم یه شرگرمی انجام بدین که مخصوص جوون هاستهمونجا دوستای خانوادگی جوون پیدا کنیدبنظر من اتمسفر و م ...

دقیقا من اینو تازه فهمیدم یه اکیپ جوون داریم ولی خب خیلی کم با هم ارتباط داریم ولی چند روزی که پیش اوناییم و چند روز بعدش همسرم رفتارش با سنش هماهنگه بقیه اوقات نه

دقیقا من اینو تازه فهمیدم یه اکیپ جوون داریم ولی خب خیلی کم با هم ارتباط داریم ولی چند روزی که پیش ا ...

تنها راه همینه که با اکیپ های جوون بیشتر زمان بگذرونید

چون ادم خیلی الگو پذیره

و خیلی جو روش تاثیر میذاره

کاملاً میفهممت اینکه با کسی زندگی کنی که حالوهوای پیرتر یا بیامیدتری داره واقعاً روی روحیه آدم فشار ...

من دلم برای خودشم می سوزه دوست دارم جفتمون از این فضا خارج بشیم و مثل بقیه هم سن و سالامون باشیم

تنها راه همینه که با اکیپ های جوون بیشتر زمان بگذرونیدچون ادم خیلی الگو پذیرهو خیلی جو روش تاثیر میذ ...

فرصتش رو نداریم و غیر از این هم راه حلی ندارم فقط همین یه مورد برام مشهوده که وقتی با هم سن و سال های خودش در ارتباطه رفتارش عادیه🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز