بله من دوسالی میشه که گرفتم
خیلی سخت دادند حساب جاری بازکردم درجه اعتباری رو استعلام گرفتند مشکلی نبود بهم دادند البته یه کوچولو آشنا معرفی کردم که بااون بانک آشنا بود من شدیداً خیلی به دسته چک احتیاج داشتم برساخت خونه و وسایل برا همین خیلی بانکارو رفتم یا مدرک شغلی میخاست یا پروانه کسب که من نداشتم بالاخره یکی از بانکها شد من کارم آزاد بود