کیک گاتوشا:
شیر:نصف پیمانه
شکر:یک پیمانه
روغن مایع:یک پیمانه
پودر کاکائو:نصف پیمانه
تخم مرغ:۲عدد
وانیل:نوک قاشق چای خوری
ارد:یک پیمانه
بکینگ پودر:یک قاشق غذاخوری
طرز تهیه:
شیر وشکر رو باهم مخلوط کنید،روغن مایع و پودرکاکائو رو اضافه کنید و خوب باهم ترکیب کنید.حالا شش قاشق غذاخوری از مایه سس بردارید و کنار بگذارید.
تخم مرغ و وانیل رو اضافه کنید و خوب هم بزنید تا از لختگی در بیاد. در ادامه ارد و بکینگ پودر رو اضافه کنید وبه ارامی هم بزنید.
ته قابلمه رو با روغن یا ارده چرب کنید و مایع کیک رو بریزید داخلش.
سپس روی حرارت کم همراه با شعله پخش کن و دمکنی بمدت یکساعت شایدم بیشتر اجازه بدید بپزه.
وقتی کیک خنک شد روی کیک رو با خلال دندون منفذ ایجاد کنید سپس از مایه شکلاتی روی کیک بریزید و پخش کنید تا به خورد کیک بره.
مطمئنم بعد از درست کردن و خوردنش چشاتون قلبی میشه😍😍