2777
2789

نکته:

_برای درست کردن این کیک حتما لازم نیست همزن برقی داشته باشید.

_پیمانه حتما لیوان فرانسوی باشه.

_برای اینکه بکینگ پودر تازه بمونه تو یخچال نگهداری کنید.

_ارد و بکینگ پودر رو با هم سه بار الک کنید بافت کیک بهتر میشه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کیک گاتوشا:

شیر:نصف پیمانه

شکر:یک پیمانه

روغن مایع:یک پیمانه

پودر کاکائو:نصف پیمانه

تخم مرغ:۲عدد

وانیل:نوک قاشق چای خوری

ارد:یک پیمانه

بکینگ پودر:یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

شیر وشکر رو باهم مخلوط کنید،روغن مایع و پودرکاکائو رو اضافه کنید و خوب باهم ترکیب کنید.حالا شش قاشق غذاخوری از مایه سس بردارید و کنار بگذارید.

تخم مرغ و وانیل رو اضافه کنید و خوب هم بزنید تا از لختگی در بیاد. در ادامه ارد و بکینگ پودر رو اضافه کنید وبه ارامی هم بزنید.

ته قابلمه رو با روغن یا ارده چرب کنید و مایع کیک رو بریزید داخلش.

سپس روی حرارت کم همراه با شعله پخش کن و دمکنی بمدت یکساعت شایدم بیشتر اجازه بدید بپزه.

وقتی کیک خنک شد روی کیک رو با خلال دندون منفذ ایجاد کنید سپس از مایه شکلاتی روی کیک بریزید و پخش کنید تا به خورد کیک بره.

مطمئنم بعد از درست کردن و خوردنش چشاتون قلبی میشه😍😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز