بستگی داره
مثلا من دختر عمم شوهرش ۱۷ ۱۸ سال ازش بزرگتره ولی اصلا یه جو ذوق و شوق تو وجودش نیست انقدر دختر عمم عزیزم و عشقم میگه اصلا براش مهم نیس و از لحاظ احساسی بهش توجه نمیکنه و کلا در هر زمینه نادیدش میگیره و فقط به بچشون اهمیت میده
یه نوه عمه هم دارم اونم ۱۷ سال اختلاف دارن..خونواده ی دختره با داماد نمیسازن وگرنه زندگی خودشون اوکیه
از اونور دوتا دختر دایی دارم با اختلاف ۱۳ سال و ۱۴ سال و نیم با شوهراشون..اصلا این شوهرا رو تو مشتشون گرفتن جوری که ابم بدون اجازه شون نمیخورن..
اونی که ۱۴ سال و نیم اختلاف داره دیگه شوهرش خیلییی پایه تره و حس جوونی داره و ذوقش بیشتره برا زندگی نسبت به خانومش و مطیع خانومشه