برای من هم موج میگیره وقتی بلند میشه.برای منم فر هست؟
اره منم موهام همینجوریه یک مدت پسرونه زدم بعد ک بلند شد تازه فهمیدم مدل موهام چیه
اگر موهات بلند باشه ازش مراقبت کنی فرفری میشه
همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
موهای فر باید بلند باشه پنتن بنفش بزن و بذار موهات تو هوای آزاد خودش خشک بشه اینجوری مدلش حفظ میشه ل ...
پنتن بنفش؟ از لوازم ارایشی بگیرم؟ من همش کوتاه میکنم وقتیم کوتاه میکنم سرم سبک و راحت میشه ها ولی زیر شال و مقنعه وا نمیسه هشت ساعت سرکارم زیر مقنعه کلیپس هم داخلشه
مرا در جایی پیدا کن که جمعیت کمتر باشد، آسمان آبی باشد و باد آزاد باشد. مرا در میان فراموششدهها بیاب، رهاشده به آنکه جویای حضور من است. مرا در جمع غیب بیاب.
شامپو مخصوص برم دکتر پوست مو بهم بده؟ من فر موهام خشکه
بنظرم بری بهتره چون کلا جنس و حالت های موی فر هم برای هر کسی متفاوته
مخصوصا اگه شهری با آب و هوای خشک زندگی کنی تأثیر داره روی خشکی موهات
مرا در جایی پیدا کن که جمعیت کمتر باشد، آسمان آبی باشد و باد آزاد باشد. مرا در میان فراموششدهها بیاب، رهاشده به آنکه جویای حضور من است. مرا در جمع غیب بیاب.