2777
2789
عنوان

موی فر

| مشاهده متن کامل بحث + 661 بازدید | 31 پست
برای من هم موج میگیره وقتی بلند میشه.برای منم فر هست؟

اره منم موهام همینجوریه یک مدت پسرونه زدم بعد ک بلند شد تازه فهمیدم مدل موهام چیه

اگر موهات بلند باشه ازش مراقبت کنی فرفری میشه

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

موهای فر باید بلند باشه پنتن بنفش بزن و بذار موهات تو هوای آزاد خودش خشک بشه اینجوری مدلش حفظ میشه ل ...

پنتن بنفش؟ از لوازم ارایشی بگیرم؟ من همش کوتاه میکنم وقتیم کوتاه میکنم سرم سبک و راحت میشه ها ولی زیر شال و مقنعه وا نمیسه هشت ساعت سرکارم زیر مقنعه کلیپس هم داخلشه

یه نویسنده 😉

کوتاهی دقیقا شبیه کلم بروکلی و بابراست میشم میخرم میکنن برای همین سه ساله کوتاه نکردم 🥸

بابراست خیلی خوشگله که

مهم نیست خوبی ای ک بهت کردمو جبران کنی، من دخترموردعلاقه خدام، وهمیشه ازراه های دیگه خوبی ای که کردم بهم برمیگرده 🌙

کوتاه کنی بد میشه حالتش منم موهام فره بلنده خیلی خوشگله و تمیز داخل حمام شامپو مخصوص موی فر بدون سولفات و ماسک مو شون

بیرون حمام ماسک آنیل اسکرانچ میکنم عالی میشه خیلی ناز میشههههههه

مرا در جایی پیدا کن که جمعیت کمتر باشد، آسمان آبی باشد و باد آزاد باشد. مرا در میان فراموششدهها بیاب، رهاشده به آنکه جویای حضور من است. مرا در جمع غیب بیاب.

چقد روغن آرگان میزنی؟

۴ قطره میزنم به دستت ، بعد دستت رو میمالی بهم تا گرم بشه بعد با دست به ساقه الااخصوص نوکش میزنم (به ریشه نزنی چون میشه سوره)

میشه هروقت اینو دیدین دعا کنید برام ۴۰۵ پزشکی قبول شده باشم؟ممنونتونم

کوتاه کنی بد میشه حالتش منم موهام فره بلنده خیلی خوشگله و تمیز داخل حمام شامپو مخصوص موی فر بدون سول ...

شامپو مخصوص برم دکتر پوست مو بهم بده؟ من فر موهام خشکه

یه نویسنده 😉

شامپو مخصوص برم دکتر پوست مو بهم بده؟ من فر موهام خشکه

بنظرم بری بهتره چون کلا جنس و حالت های موی فر هم برای هر کسی متفاوته

مخصوصا اگه شهری با آب و هوای خشک زندگی کنی تأثیر داره روی خشکی موهات

مرا در جایی پیدا کن که جمعیت کمتر باشد، آسمان آبی باشد و باد آزاد باشد. مرا در میان فراموششدهها بیاب، رهاشده به آنکه جویای حضور من است. مرا در جمع غیب بیاب.

برای من با آرگان در این حد اصلا پفش نمیخوابه

شاید جنس موهات پف داره یا شامپو های داخل حمامت رو باید عوض کنی. من هم موهام خیلی پره هم وقتی یکمی که ابش بره میزنم به همه جاش میرسه

میشه هروقت اینو دیدین دعا کنید برام ۴۰۵ پزشکی قبول شده باشم؟ممنونتونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز