من موهام تو حالت لختی بلنده تا کمرمه ولی وقتی فر میشه میاد بالاتر از ارنجم🗿 با لخت چشمام کشیده و خیلی هات میشم ولی با فر بیبی فیس و بانمک تر دیده میشم
من بعد از حمام روغن موی ارگان اصلش نه ترکیبی اینارو به موهام میزنم بعد از ۱۰ دقیقه سشوار میکشم هوز هم نمیشه خیلی هم خوشگل میشه