شایلی70 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/25 تعداد پست: 92 عنوان پاک سازی 555 بازدید | 5 پست بنظرتون درامد داره برم یاد بگیرم؟🥲 1405/02/07 | 16:42 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
roze2522 عضویت: 1403/03/21 تعداد پست: 11490 من. میگم نه البت بستگی ب جایی ک زندگی میکنید هم داره ♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️
شایلی70 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/25 تعداد پست: 92 من. میگم نه البت بستگی ب جایی ک زندگی میکنید هم داره تهران بنظرت چطوره؟
roze2522 عضویت: 1403/03/21 تعداد پست: 11490 تهران بنظرت چطوره؟ تهران خبه گلم♥️ ♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️