2777
2789
عنوان

مرد کنترل گر

4760 بازدید | 46 پست

بنظرتون اینکه یه مرد بگه هر جایی بخوای بری باید از من اجازه بگیری و معمولا هم یا اجازه نمیده مثلن میگه دو روز پیش رفتی بازار یا با منت میذاره بری عادیه

منظورم اینه شما هم هر بار هر جایی حتی خونه مامان یا فامیل بخواید برید باید بگید یا اجازه بگیرید یا این مرد کنترل گره

عادی بودن یا نبودنش ی راز خصوصیه بین خودش و روانپزشکش😂

ولی برای شما خیر، قطعن همچین فردی سمیه و باید دوری کنید ازش

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه برای همه جا اینطور باشه آره کنترل گره

تلاش می کنم تا حد امکان به جای استفاده از واژه های غیر فارسی از معادل های فارسی استفاده کنم😁شما هم اگه جایی دیدید که واژه نامأنوس غیرفارسی استفاده کردم بهم تذکر بدید♥️

نه خیلی هم اوپنه

معلومهههه دیگه

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

اطلاع میدم که کجا میرم اجازه نمیگیرم

🐊مرد های سایت درخاست دوستی ندید بدم میاد قبولم کنم میگیرم زیر بار فوش. شما مردا اگه میدونستین کجا فلان کارو بکنید کجا فلان کارو نکنید وضع مملکت این نبود.آرزوی سلامتی برای تک تک افراد سرزمینم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز