2777
2789
عنوان

معرفی کتاب🤍

215 بازدید | 19 پست

سلام و درود

دوستان اگر امکانش هست اسم بهترین کتابی که در زمینه روانشناسی و توسعه فردی مطالعه کردید رو معرفی کنید

همچین کتاب های که من رو به وجد آوردن عبارت اند از: اول عاشق خودت باش. تکه های از یک کل منسجم.هنر رهایی از دغدغه. هنر خوب زندگی کردن. خودت را به فنا نده



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو خود عشقی باش که در جستن آنی

نیمه تاریک وجود

برتری خفیف

روانشناسی تاریک

بشدت پیشنهاد میدم همههه روانشناسی تاریک رو بخونن


🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 بزرگترین خیانت اینکه خودتو کوچیک کنی برای قضاوت یه مشت تماشاچی....

هنر ظریف رهایی از دغدغه ها روشی نو برای خوب زندگی کردن از مارک منسن نشر میلکان


قدرت شروع ناقص جستارهایی درباره ی بهتر انجام دادن کارها از جیمز کلییر نشر میلکان

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

شاد زیستن در دوران سخت (این کتاب از اندرو متیوس نسخه قبلیش شاد بودن هست)

ایچی گو ایچی یه

چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟,♥️عاشقشم نویسنده عالیه

ما به عشق محتاجیم

ژرفای زن بودن

جعبه ابزار افسردگی

قوانین زندگی (کتاب خیلی خوبیه)

فقر احمق میکند

جان مادرت لایکککککک نکن❌❌🚫🗨️!!️لایک نکن ممنون شب لحظه ای به سایه ی خود بنگر تا روح بی قرار مرا بینی...🤍 قوانین من در سایت: ۱. در مقابل توهین معمولا سکوت می کنم 🤚😊۲. درخواست دوستی نمیپذیرم مگر با هماهنگی🤚☃️ ۳. لطفا لایک نکنید.🌛 ممنونم

تو خود عشقی باش که در جستن آنینیمه تاریک وجودبرتری خفیفروانشناسی تاریکبشدت پیشنهاد میدم همههه روانشن ...

مچکرم

روانشناسی تاریک رو قسمتی ازش خوندم ولی نتونستن باهاش ارتباط بگیرم ولی مجدد میخونم که توجه بشم

مچکرم روانشناسی تاریک رو قسمتی ازش خوندم ولی نتونستن باهاش ارتباط بگیرم ولی مجدد میخونم که توجه بشم

ببین چنتا ترجمه اس

اونی که روانتره رو بخون

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 بزرگترین خیانت اینکه خودتو کوچیک کنی برای قضاوت یه مشت تماشاچی....

کتابخانه نیمه شب

بادام

مغازه جادویی

اینا بهترین مخصوصا آخری

قاتلی در پی کشتن من است گاهی او را در آینه میبینم..خوشگلا میشه با دلای پاکتون هرکی امضامو میبینه ی صلوات مهمونم کنه یا برام دعا کنه بهار امسال به حاجتم برسم🥲❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز