_اولین مورد داشتن آرامش ومتانت
(اگه توهمون لحظه نمیتونین آروم باشین سعی کنین یکم زمان بگذره بعد شروع به حرف زدن و واکنش نشون دادن بکنین)
۲_سعی کنید زمان مناسب وبقولی اون تایم طلایی رو برای حرف زدن انتخاب کنید.
مثلا وسطه کارو بیزنس زمان خوبی نیست❌
واون بحثه توی محیط مناسبی باشه ،توی جمع بحث کردن و اینکه بحث وبکشید وسط و ثابت کنید که شما درست میگیدو اینا کاملا رفتار مردونست ❌
۳_هدف از بحث ها چیه رو برای خودت مشخص کن اینکه یه بحثی رو هی تکرار کنی عزیزمن میشی رادیوی خراب📻❌
(عزیزان به دل نگیرید برای اینکه حق مطلب ادا بشه مورد بهتری به ذهنم نرسید😊)
۴_یکم شوخ طبعی و بامزه بودن و چاشنی حرفاتون بکنید(البته شوخ طبعی ملایم وبجا)
۵_روی لحن و صداتون سعی کنید مسلط باشین (باصدای بلند یا برعکسش صدای ترسیده ولرزون کاربجایی نمیبرید.سعی کنید لحنتون نرم باشه)
۶_هیچوقت از کلمات"هیچوقت"و"همیشه"استفاده نکنین ❌
۷_هی نگین تو کردی هی از ضمیر تو استفاده نکنین سعی کنید بجاش از کلمه من استفاده کنیدو از احساس خودتون تواون لحظه بگین.
((تا اینجا اگه براتون مفید بوده نوشته ها یا هرکدوم و نیاز به باز کردن بیشترداشت بگین تا بیام ادامه شو بنویسم براتون💋🙂))