2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره بیمه سلامت منم دارم اصلا بیمه حسابش نمیکنن هیچ جا متاسفانه

من برای ای وی اف اقدام کردم دوبار تخمک کشی کردم یه بار اسفند ماه که هزینه عمل ۴۳ تومن بود که با تامین اجتماعی ۳۷ تومن شد یه بارم اواخر فروردین کردم که هزینش دوبرابر شده بود با بیمه ۶۵ میلیون شد قراره اواخر خردادم برم برای انتقال که گفتن بین ۴۰ تا ۵۰ میلیونه هزینه دارو ها هم که جداست با سونوگرافی و ویزیت

استاتر خواستم بهت بگم پژوهشکده رویان تو تهران بیمه سلامت قبول می کنه و درمان ناباروری رو تخصصی انجام میده. مرکز خوبیه خودم ivf کردم اونجا و مثبت شد.حتما برو انشااله که بزودی قسمتت بشه مامان بشی برای منم دعا کن خدا دومی رو بهم بده

استاتر خواستم بهت بگم پژوهشکده رویان تو تهران بیمه سلامت قبول می کنه و درمان ناباروری رو تخصصی انجام ...

مرسی عزیز دلم

یه کم تهران برام دوره باید ببینم چی میشه

برای بیمه سلامت ناباروریشو فعال کردین از بهداشت اقدام کردین؟

مرسی عزیز دلم یه کم تهران برام دوره باید ببینم چی میشه برای بیمه سلامت ناباروریشو فعال کردین از بهدا ...

عزیزم چه جوری میشه فعالش کرد ؟ فقط برای دارو و کار های ناباروری به درد میخوره ؟! تنبلی تخمدان هم جزو ناباروری حساب میشه ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز