دوست عزیز دانشگاهم علوم پزشکی دانشگاه تهران هست ! کارت دانشجویی منم علوم پزشکی تهران خورده 😐 دارید ...
توی دانشکده ی علوم پزشکی درس میخونی ، رشتت جزء رشته های علوم پزشکی نیست خانوم . بین این دو تا خیلی فرق هست . این رشته رو دانشکده ی فنی باید ارائه میداده.
توی دانشکده ی علوم پزشکی درس میخونی ، رشتت جزء رشته های علوم پزشکی نیست خانوم . بین این دو تا خیلی ف ...
خانم محترم دانشکده من علوم پزشکی هست و زیر همه درس ها زده شده علوم پزشکی ! حالا شما هر طور دوست داری فکر کن دوست داشتی برو دانشگاه تهران با رییس دانشگاه تهران صحبت کن ببین این چی هست روز خوش !