2777
2789
عنوان

لاغری

56 بازدید | 0 پست

سلام خانمای گل گلاب

من 21 سالمه قدم 160 وزنم الان 57 هست

میخوام یه 7 کیلویی لاغر کنم بنظرتون چه ورزشی برم خوبه؟

باشگاه یه مدت کوتاهی میرفتم ولی چون خوابگاهیم و باید غذای سلف و خوابگاه رو بخورم از نظر غذا و اینا اوکی نبود شرایطم ادامه ندادم

یه 10 کیلویی رو از مرداد تا الان کم کردم با کم خوردن، یعنی مثلا روزی یه وعده میخورم اونم ساعتای 4 عصر، روش هم سرکه سیب میخورم، هرجایی هم بخوام برم تا جای ممکن پیاده میرم و برمیگردم. منتها نمیدونم الان واسه این 7 کیلو چیکار کنم؟ والیبال خوبه ثبت نام کنم؟

بدنسازی حس میکنم خیلی ورزش خشک و زمختی هست والیبال از بچگی میرفتم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز