سلام خانمای گل گلاب
من 21 سالمه قدم 160 وزنم الان 57 هست
میخوام یه 7 کیلویی لاغر کنم بنظرتون چه ورزشی برم خوبه؟
باشگاه یه مدت کوتاهی میرفتم ولی چون خوابگاهیم و باید غذای سلف و خوابگاه رو بخورم از نظر غذا و اینا اوکی نبود شرایطم ادامه ندادم
یه 10 کیلویی رو از مرداد تا الان کم کردم با کم خوردن، یعنی مثلا روزی یه وعده میخورم اونم ساعتای 4 عصر، روش هم سرکه سیب میخورم، هرجایی هم بخوام برم تا جای ممکن پیاده میرم و برمیگردم. منتها نمیدونم الان واسه این 7 کیلو چیکار کنم؟ والیبال خوبه ثبت نام کنم؟
بدنسازی حس میکنم خیلی ورزش خشک و زمختی هست والیبال از بچگی میرفتم.