2777
2789
عنوان

ایده دیت جالب 🎀

2129 بازدید | 13 پست

دوستان اگه ایده ای دارید یا جای جالبی رفتید و خیلی بهتون خوش گذشته حالا با دوست یا پارتنر بگید تا مام استفاده کنیم🌚

خودمم میگم🐥

قلم در دست من می نگارد🌱 نویسنده ی رویا های ابریشمی؛ناز کنی ، نظر کنی ، قهر کنی ، ستم کنی گر که جفا ، گر که وفا ، از تو حذر نمیکنم ⛅️ قسم میخورم که از زیبایی او چیزی درک نمیکردم اما دوست داشتم که وقتی این طور در مقابل من میایستد تماشایش کنم.☁️🪽

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂گفتن بلایک

من خودم نقاشی کردن و پیک نیک و خیلی دوست دارم🌚

قلم در دست من می نگارد🌱 نویسنده ی رویا های ابریشمی؛ناز کنی ، نظر کنی ، قهر کنی ، ستم کنی گر که جفا ، گر که وفا ، از تو حذر نمیکنم ⛅️ قسم میخورم که از زیبایی او چیزی درک نمیکردم اما دوست داشتم که وقتی این طور در مقابل من میایستد تماشایش کنم.☁️🪽

من با دوستام چند بار رفتیم کافه بازی خیلی خوب بود

شهر بازی هم که همیشه خوش میگذره🫠🥹

یه بار هم ۶ نفری رفته بودیم بیلیارد من اونو دوست نداشتم

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

من با دوستام چند بار رفتیم کافه بازی خیلی خوب بود شهر بازی هم که همیشه خوش میگذره🫠🥹یه بار هم ۶ نف ...

همیشه به خوشی🎀🐥

بیلیاردم رفتیم ب منم خوش نگذشت محیطش خیلی خشک بود ولی تخته رو دوس داشتم بازی کردم😂

قلم در دست من می نگارد🌱 نویسنده ی رویا های ابریشمی؛ناز کنی ، نظر کنی ، قهر کنی ، ستم کنی گر که جفا ، گر که وفا ، از تو حذر نمیکنم ⛅️ قسم میخورم که از زیبایی او چیزی درک نمیکردم اما دوست داشتم که وقتی این طور در مقابل من میایستد تماشایش کنم.☁️🪽

🤭باحالهههخیابون گردی هم شبا حال میده 🤭😂

اره خیلی ، ما میریم با بقیه کورس میزاریم خودمونو سکته میدیم میایم😂🥲

قلم در دست من می نگارد🌱 نویسنده ی رویا های ابریشمی؛ناز کنی ، نظر کنی ، قهر کنی ، ستم کنی گر که جفا ، گر که وفا ، از تو حذر نمیکنم ⛅️ قسم میخورم که از زیبایی او چیزی درک نمیکردم اما دوست داشتم که وقتی این طور در مقابل من میایستد تماشایش کنم.☁️🪽

همیشه به خوشی🎀🐥بیلیاردم رفتیم ب منم خوش نگذشت محیطش خیلی خشک بود ولی تخته رو دوس داشتم بازی کردم😂

مرسی عزیزم💕🫠

آره من استرس هم گرفتم اونجا

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

😂😢دلم دور دور خواست 😂😭

😂😔منم از روی طرف صورتمو نیدلینگ کردم🗿🗿مجبورم بمونم خونه

قلم در دست من می نگارد🌱 نویسنده ی رویا های ابریشمی؛ناز کنی ، نظر کنی ، قهر کنی ، ستم کنی گر که جفا ، گر که وفا ، از تو حذر نمیکنم ⛅️ قسم میخورم که از زیبایی او چیزی درک نمیکردم اما دوست داشتم که وقتی این طور در مقابل من میایستد تماشایش کنم.☁️🪽

@niniyar

عزیزم تاپیک جدیدمو تایید کنید لطفا متشکرم💋❤️

قلم در دست من می نگارد🌱 نویسنده ی رویا های ابریشمی؛ناز کنی ، نظر کنی ، قهر کنی ، ستم کنی گر که جفا ، گر که وفا ، از تو حذر نمیکنم ⛅️ قسم میخورم که از زیبایی او چیزی درک نمیکردم اما دوست داشتم که وقتی این طور در مقابل من میایستد تماشایش کنم.☁️🪽

اول بگو دیتت با کیه بتونیم ایده بدیم

با دوست پسر خیالیت توی این کاربری

یا شوهرت یا شایدم شیخ عرب در کاربری @ماه_بانو__ ؟؟؟

🌱🐥🎀🌚😂

فیکککککک بدبختتتتتتتت

کاربری دست دو نفره،خودم و اون روی سگم. t.me/Offshirleeey

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز