خیلی حالم از شوهرم بهم میخوره از یه طرف مریضه در کل فقط یکبار تونست پیشم بخابه واون یبارم من باردار شدم بعدش اصلا نیومد سمتم ):
وبه شدت مامانیه حتی مامانش بهش میگه که چجوری بامن رفتار کنه نه کار میکنه سال به سال لباسای عیدمو قرض میگیرم هیچی نداره از خودش همش از کارت مامانش خرج میکنه من بعد از,سه سال تازه حرف زدم وبه مامانش گفتم ک پسرت نمیتونه کنار من بخابه دیوونه شد ک چرا عیبشو گفتم اخر سرم اینقد گشت گشت یه پیج مال دوران مجردیم پیدا کرد به یه پسری تولدشو تبریک گفته بودم شات گرفت ک فقط بااونا تهدیدم کنه میگه همونطور ک عیبمو گفته باید منم ابرتو ببرم دیشبم با فامیلاش جلو داداشام وبابام گفت ک دخترتون با یکی رابطه داره نمیدونید چقد ازش متنفرم اخر کلامشون هم ختم شد ک من برگردم سر زندگیم چیکار کنم خیلی ازش متنفرم نمیتونم وجودشو تحمل کنمممم حالم ازش بهم میخوره چیکار کنممم چجوری دووم بیارم 21سالمه یه بچه یسالو نیم دارم 😭