سلام خانوما من ۲۲سالمه یه دختر ۳ساله دارم شوهرمم ۳۴سالشه بشدت عصبی پرخاشگر حرف حرف خودشه بددهنه تو کوچترین بحثی من جلو بچه میزنه با سیلی یه کتک میزنه بدنم رو جندبار خواستم طلاق بگیرم اومده با قسم آیه قران برم گردوند خانوادم رو راضی کرده اما درست نمیشه دیشب من بچه رو بردم دستشوویی تو حیاط با مادر شوهر و برادر شوهرمینا تو یه حیاطه خونهامون یه شومیز پوشیده بودم با شال ک تا باسنم میرسه اونو بهونه کرد با سیلی چندتا زد به صورت من چرا لباست کوتاه هرزه ای فلان با ایکت شب بود هیچکسم تو حیاط نبود به شدت از خانوادمم کینه دار تو رابطه باهام موقعی ک مشکلی هم نداریم میگه عمه خاله هارو بکنم فلان بکنم حالم داره بهم میخوره ازش فقط نگران دخترممممم بگیرنش ازم