2777
2789
عنوان

طلاق با بچه

1125 بازدید | 27 پست

سلام خانوما من ۲۲سالمه ی دختر ۳ساله دارم شوهرم یه مرد بداخلاق کینه ای بد دهن هستش تو هر بحث کوچیک ما دست بلند میکنه روم جلو بچه سیلی میزنه ب من کوچکترین نظری بدم تو زندگیم بزرگترین دعوارو درست میکنه نمیدونم چیکارکنم باهاش میخوام طلاق بگیرم نگران دخترمم ک نده بهم جونم وصله ب بچم شوهرم دست بزن داره فشحای ناموسی میده تو دعوا از خانوادم کینه داره حتی جوریه ک وقتی دعوا هم نکردیم تو رابطه جنسی میگه خاله هاتو فلان کنم عمه هاتوفلان کنم دیگ حالم از رفتارهاش بهم میخوره میدونه بدم میاد بازم اینکاررو میکنه هر کاریم کردم این دست بزنش درست نشد چیکارکنم به نظر شما عاجزم بخدا .

از اول اینطور بود یا نه؟


از همه آدما با تک تک نفس هام با تک تک سلولای بدنم با تمام عطسه هام با تمام سرفه هام با تمام دردام با تمام مشکلاتم با تمام استفراغ هام با تمام بی حالیام با تمام وجودم متنفرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از رفتارای پراز خشونتش فیلم بگیر واسه طلاق مدرک خوبیه

کاش نسل این مردا منقرض بشه

یه روزی دوباره خورشید رد میشه از بغض ابرا!!!دوباره بوسه و لبخند میشه سرگرمی دنیاا!!میشه فردای من و تو لب به لب شعر رسیدن(♡)رو تن دیوار کهنه نقش آزادی کشیدن..

آخ داغ دلم تازه شد انگاری که شوهر سابق منو توصیف کردی

غصه نخور عزیزم بچه تا هفت سالگی حضانتش با مادره بعد از ۷ سالگی

هم دادگاه از خود بچه میپرسه که میخواد با پدرش زندگی کنه یا مادرش نمیتونه بچه رو ازت بگیره اگه تصمیمات قطعیه قبلش حتما با یه وکیل کارکشته مشورت کن که روند پرونده به مشکل نخوره

شب که میشه خوش خیم ترین دلتنگی هایم عود میکند.....💔 جان من است او 💍❤️

آخ داغ دلم تازه شد انگاری که شوهر سابق منو توصیف کردی غصه نخور عزیزم بچه تا هفت سالگی حضانتش با مادر ...

یعنی بچه ده ساله حضانتش با پدر باشه اگه مثلا بخواد پیش مادر زندگی کنه چی؟دادگاه حضانتش رو بهم میده؟

اگه خانوادت پشتت هستن و منبع درآمدی داری طلاق بگیر وگرنه اینجور اذیت میشی اگه میخای بچتم ببری

درآمدی ندارم یه ۳۰گرم طلامه ک رو اون حساب کردم تا ادامه تحصیل بدم الان دیپلم دارم .

از رفتارای پراز خشونتش فیلم بگیر واسه طلاق مدرک خوبیهکاش نسل این مردا منقرض بشه

عزیزم تو دادگاه اصلا به فیلم اهمینی نمیدن بعدشم خیلی تیزه عمرا بزاره و نفهمه سر هر دعوا گوشیمم میگیره

ببین بنظرم هرچی ضعف نشون بدی و بفهمه بخاطر بچه داری تحمل میکنی سو استفاده میکنه

همچن بچه امکان داره باز بزرگ شه بگه طلاق میگرفتین حداقل جلو من کتک نمیخوردی و واسم تروما نمیشد

پس حواست باشه اگه میتونی طلاق بگیری حتما اقدام کن

خودتو وابسته نشون نده اخرش دودش تو چشم بچت هم میره این وضع زندگی

!! fourth of july

درآمدی ندارم یه ۳۰گرم طلامه ک رو اون حساب کردم تا ادامه تحصیل بدم الان دیپلم دارم .

بچت کوچیکه گناه داره اگه بزاریش پیش باباش.. اگه خانوادت با بچت مشکلی ندارن طلاق بگیر چون ممکنه اصلا نفقه بچتو نده

عزیزم تو دادگاه اصلا به فیلم اهمینی نمیدن بعدشم خیلی تیزه عمرا بزاره و نفهمه سر هر دعوا گوشیمم میگیر ...

اَه 😑😑😑

یه روزی دوباره خورشید رد میشه از بغض ابرا!!!دوباره بوسه و لبخند میشه سرگرمی دنیاا!!میشه فردای من و تو لب به لب شعر رسیدن(♡)رو تن دیوار کهنه نقش آزادی کشیدن..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز