2777
2789
عنوان

ژل لبام

250 بازدید | 8 پست

بچه ها تورو خدا راهنمایی کنید خیلی عصابم خورده سه روزه ژل لب زدم لب بالام سمت چپش اوکیه ولی از وسط و سمت راست انگار ژلا بیشتر اون سمت رفته و سفته...به سمت لبم کوچیک ی سمت بزرگه چیکارکنممم؟

من کوچولو میخواستم خیلی لبم بزرگ شده اصلا دوسش ندارم بخار آب داغ و چای داغ بخورم میره؟هرچی که باعث میشه ژل لبم بره و ضرر ندارد بگین لطفااا😭

قیمت قلب هفت میلیارده ؛ قلبتو درگیر آدمای دوهزاری نکن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم اولا که فعلا زوده که بدونی حالت نهایی چیه چون فعلا ورم و التهاب و کبودی داره.اجازه بده یک هفته الی ۱۰ روز از زمان تزریق بگذره و نهایتا اگه دوست نداشتی مجدد برو پیش دکترت تا برات آنزیم بزنه و برگردی به حالت قبلی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز