2777
2789
عنوان

کاربرای فیک

12742 بازدید | 12 پست

وارد مرحله جدیدی شدیم خانومیا. یک نفری تو جمع کل تاپیک هاش هزار بار کات کرده و شوهر کرده و بچه دار شده بعد 10 تاپیک بعدش میبینی نوشته اگه از الان بخونم به کنکور میرسم یا نهایی رو میتونم جمع کنم؟ یا بعضیا که ماشالا میگن ما دوتا بچه ایم دوتا خواهریم بعد چند تا تاپیک بعدش در مورد ازدواج برادرش صحبت میکنه. یکی دیگه هم که نوشته بود با یه پسر اشنا شدم تازه فرداییش تاپیک زده راهکار بدین برای جلوگیری از بارداری... یعنی یه عده بیکار که فقط صبح تا شب فکر میکنن چی بنویسن تا پر بازدید شه. البته توهین نشه به بقیه فقط با بعضیام که خودتون میدونینننicon

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم تاپیکام هیچکدوم به هم مرتبط نیست چون همش سوالای خودم نیست یکسریاش برا منه و اصلا نی نی سایت جایی نیست که بخوای توش چیزیو رعایت کنی اصلا بخوان دیده شن هم خب بزار بشم اگر اینجوری اروم میگیرن

من خودم تاپیکام هیچکدوم به هم مرتبط نیست چون همش سوالای خودم نیست یکسریاش برا منه و اصلا نی نی سایت ...

نه شمارو نمیگم بعضیا هستن دقیقا منم نمیدونم چه منفعتی دارن یا چه کمبودی دارن اصلا دروغ میگن یعنی این داستانی که گفتم واقعیه که یارو هزار بار کات کرده بود بعد شوهر کرده بود و بچه دارم شد یهو دیدم در مورد نهایی صحبت میکنه...

اقا کاری ندارما ولی همه اکثرا یه سری جزئیات زندگیشونو اینور اونور میگن (مثلا خواهرو برادر میگن و....) که شناسایی نشن حساب اونا جداست

با اجازه ی اسی پیرسینگ ناف دارید میایید تاپیک اخرم🤦

🚩🦖 اگر زنی و فمنیست نیستی روم ریپ نزن ، مرسی اه. اگر بذار رو بزار می نویسی روم ریپ نزن ، مرسی اه2. خانومی که سن زیادت رو برای اثبات حرفات می کوبی تو سرمون بدون و اگاه باش شترم سنش زیاده ، والاااااااااااااااههههههعععععحح. دشمن خونی و ابدی علیرضا کاظمی و عبدالحسین خسروپناه و خاندان گرامیشون😘

نمیشه اینو گفت مثلا من گاهی مشکل مامانم رو تاپیک میکنم

اوایل هم این اکانت کلا دست دختر خالم بود تعلیق شده بود اون زمان تعلیق ها همیشگی بودن به من گفت منم کد فرستادم براش اون عضو شد حتی اوایل عکس خودش پروفایل این اکانت بود

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

نمیشه اینو گفت مثلا من گاهی مشکل مامانم رو تاپیک میکنم اوایل هم این اکانت کلا دست دختر خالم بود تعلی ...

نه عزیزم شما از نوع تاپیک هات معلومه دنبال اینا نیستی بعضی هارو که معمولا اینجا معروفم هستن اصلا تاپیک های منظور دار مینویسن اگه دیده باشی میفهمی چی میگم با شما فرق دارنicon

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792