2777
2789
عنوان

با تجربه ها

71 بازدید | 1 پست

من خیلی استرسیم تقریبا همیشه استرس دارم و تپش قلب میگیرم علائم افسردگی هم دارم دکتر بهم این قرصو داد گفت اوایل نصفشو بخور بعد کامل

میترسم بخورم ی چند روز خوردم ضعف شدید و سبکی سر داشتم

پرانول ۱۰ خوبه؟ برای تپش قلب و اینا

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥

پرانول برا تپش قلب و قرص سبکی هم هست

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792