adcd مدیر استارتر عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 258 عنوان کمککک 164 بازدید | 9 پست با چند تا آدم آشنا شدم که از نظر طبقاتی ازم بالاتر هستن حالا قراره باهاشون بیرون برم .به نظرتون چیکار کنم ؟ 1405/01/31 | 09:41 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تانیا73 عضویت: 1403/10/23 تعداد پست: 6541 خودت باش مدام دنبال شاهدی بودی تا رنجهای تو را باور کند خودت مگر آنجا نبودی ؟
دلرباتونم3 عضویت: 1403/06/21 تعداد پست: 476 چی؟ ماورای باورهای ما،ماورای بودن ها و نبودن های ما،آنجا دشتی است،فراتر از تصورات راست و چپ،تورا آنجا خواهم دید🕯️🩷.
ماتروشکا_تعلیقی1377 عضویت: 1404/10/25 تعداد پست: 2376 اگه از لحاظ مالی بالاترن مهم نیست ممکنه بی فرهنگ باشن ولی اگه از لحاظ تحصیلات اینا بالاترن بازم مهم نیست فقط تو زمینه تحصیل خودشون ازت بالاترن🤓 پس شل کن لذت ببر
0aa0 عضویت: 1401/09/02 تعداد پست: 2160 هیچی لباس عادیاتو بپوش همونی باش که همیشه هستی سعی نکن بالاتر یا بیشتر چیزی که هستی نشون بدیالبته تواخلاقو ادبو...برعکسه آدمی آه است و دَم
adcd مدیر استارتر عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 258 کجا اشنا شدید؟ دختر پسر؟ ب چه عنوانی اشنا شدید؟ همکلاسی ایم . دختر