امل که نیستی اما برای خودت مشخص کردی هدفت از ازدواج چیه ؟ بنظرت خارج از ازدواج هم میشه اون هدف رو بهش رسید ؟
کسیو مدنظرت داری یا منتظری یکی بیاد دلتو ببره ؟
درنهایت به این میرسی که حداقل یکی دوسال دیگه فکرات رو بکنی و بعدش تصمیم نهایی رو بگیری.
اما ته ته تهش خودتی که تصمیم میگیری و اگر بخوای میتونی بدون هیچگونه دخالت دیگران اینکارو بکنی, اما با توجه به شرایطت انتخابت رو بسنج.
امیدوارم پاسخ سردی نداده باشم.