2789
عنوان

عمل بيني

12 بازدید | 0 پست

سلام عزيزان من ٤ سال پيش بينيمو عمل كردم به سبك طبيعي ولي الان خيلي ديگه بعد چندسال به قبل برگشته و دوسش ندارم ميخواستم ببينم تجربه عمل ترميم داشتيد؟ شنيدماز عمل باز و سرپايي و خط كانتور انداختن. شما تجربه اي داشتيد دكتر خوبي ميشناسيد كه فرم نيمه فانتزي خوبي به بيني يكبار عمل شده بده؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام

راپونزل_مشکی | 6 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز