2777
2789
عنوان

سیتالوپرام

158 بازدید | 5 پست

عوارض داشت براتون؟ روی پریود تاثیر میزاره؟ مثلا باعث دردناک تر شدن پریود میشه؟

בر آغوشم بگیر کـہ زخم هایم عمیق انـב פּ استخوان هایم خستـہ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من برای اضطراب مصرف میکنم ، خیلی راضیم، برای من که عوارضی نداشته درکل از قرص های کم عارضه هستش البته ...

چقدر خوب عزیزم. منم برای اضطراب میخوام مصرف کنم. شما اضطرابتون زیاد بود؟

בر آغوشم بگیر کـہ زخم هایم عمیق انـב פּ استخوان هایم خستـہ

چقدر خوب عزیزم. منم برای اضطراب میخوام مصرف کنم. شما اضطرابتون زیاد بود؟

ممنونتون، بله عزیزم من هم اضطراب مزمن و شدید داشتم هم انواع شدیدی از وسواس

برای من خیلی خوب بود به هرحال مطمئنا هردارویی عوارض خودش رو داره اما مطمئن باشین هیچ چیزی بیشتر از اضطراب به بدن ادم آسیب نمیزنه:) حواستون باشه باید به دارو فرصت بدین تا اثر خودش رو به جا بزاره ، اگه شب قبل خواب مصرف میکنین حتما چیز شیرین بخورین چون یه مقداری قند خون رو میندازه :) درمورد پریود هم من پرسیدم از پزشک خودم گفتن ممکن است در بعضی افراد ولی به طور کلی عارضه شایعی نیست و چون کلا سختی پریود خیلی به حال روحی ادم بستگی داره وقتی کم کم دارو اثر میکنه و آرام میشین حتی شاید بهتر هم بشین

با آرزوی بهترین ها براتون 🩷

ممنونتون، بله عزیزم من هم اضطراب مزمن و شدید داشتم هم انواع شدیدی از وسواس برای من خیلی خوب بود به ه ...

ممنون عزیز دلم که وقت گذاشتی جوابمو دادی خدا کاربرایی مثل تو رو زیاد کنه تو سایت❤️❤️

בر آغوشم بگیر کـہ زخم هایم عمیق انـב פּ استخوان هایم خستـہ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز