2777
2789
عنوان

زندگی تو آمل

314 بازدید | 17 پست

خانوما خونم کرجه برای کار گفتن باید رفت امل

چجور جایه و کسی اونجا زندگی میکنه

میدونی مامان تو وجودت پراز برکته 🤍🖇️  تو برامون خیلی زحمت کشیدی دوووووووست. دارم 🧿💜♥️💚خدایا دوست دارم شکرت که هستی♥️

ساری زندگی میکنم راضیم آمل نمیدونم

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

خوبه شهرسازی خوبی داره واقعا

من در کل امل رو دوست دارم اصلاتا آملی ام ولی تا حالا اصلا اونجا زندگی نکردم

از لحاظ زبان که فارسی صحبت میکنن مشکلی نداره تو این مورد

فقط شمالی ها یکم کنجکاویشون زیاده سوال زیاد میپرسن مخصوصا وقتی با یکی صمیمی میشن البته اونم نه همشون

از تهران هم زیاد میان برای زندگیتو آمل

مخصوصا این مدت بعد ججنگ بیشتر هم شدن همه تقریبا دنبال ملک و زمینن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شهر قشنگیه. ولی حشره زیاد داره پشته هاش و مگساش پدر ادمو در میارن🥸😭

آن روز چو میرفت کسی،داشتم آمدنش را باور؛من نمیدانستم معنیه هرگز را،تو چرا باز نگشتی دیگر؟ 🖤 دیگه تا آخر عمر هم با خدا قهرم هم با بندش

دوست ندارم شمال و فرهنگش

نکه فرهنگ تو خوبه آخرین بارت باشه توهین میکنی

از همه آدما با تک تک نفس هام با تک تک سلولای بدنم با تمام عطسه هام با تمام سرفه هام با تمام دردام با تمام مشکلاتم با تمام استفراغ هام با تمام بی حالیام با تمام وجودم متنفرم

مازندرانه دیگه بهشته دیگه چی بگیم

از همه آدما با تک تک نفس هام با تک تک سلولای بدنم با تمام عطسه هام با تمام سرفه هام با تمام دردام با تمام مشکلاتم با تمام استفراغ هام با تمام بی حالیام با تمام وجودم متنفرم

خوبه شهرسازی خوبی داره واقعامن در کل امل رو دوست دارم اصلاتا آملی ام ولی تا حالا اصلا اونجا زندگی نک ...

مرسی گلم منم از کرج شاید برای زندگی برم اما میترسم نتونم بمونم شهر غریب تازه عروسم

میدونی مامان تو وجودت پراز برکته 🤍🖇️  تو برامون خیلی زحمت کشیدی دوووووووست. دارم 🧿💜♥️💚خدایا دوست دارم شکرت که هستی♥️
نزدیک دریا آب و هوا بکر مردم خونگرمتجربه خوبی میشه برات ( خوب و بد تو همه شهرا هست ممکنه بعضیا خاطره ...

اع اب و هواش خوبه مهم اونه بنظرم خودم اخلاقم خوبه باهمه کنار میام

میدونی مامان تو وجودت پراز برکته 🤍🖇️  تو برامون خیلی زحمت کشیدی دوووووووست. دارم 🧿💜♥️💚خدایا دوست دارم شکرت که هستی♥️
شهر قشنگیه. ولی حشره زیاد داره پشته هاش و مگساش پدر ادمو در میارن🥸😭

وای نه خیلیبی بدم میاد از حشره،😭

میدونی مامان تو وجودت پراز برکته 🤍🖇️  تو برامون خیلی زحمت کشیدی دوووووووست. دارم 🧿💜♥️💚خدایا دوست دارم شکرت که هستی♥️
مازندرانه دیگه بهشته دیگه چی بگیم

به به 🙈🙊😍

میدونی مامان تو وجودت پراز برکته 🤍🖇️  تو برامون خیلی زحمت کشیدی دوووووووست. دارم 🧿💜♥️💚خدایا دوست دارم شکرت که هستی♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز