خوبه شهرسازی خوبی داره واقعا
من در کل امل رو دوست دارم اصلاتا آملی ام ولی تا حالا اصلا اونجا زندگی نکردم
از لحاظ زبان که فارسی صحبت میکنن مشکلی نداره تو این مورد
فقط شمالی ها یکم کنجکاویشون زیاده سوال زیاد میپرسن مخصوصا وقتی با یکی صمیمی میشن البته اونم نه همشون
از تهران هم زیاد میان برای زندگیتو آمل
مخصوصا این مدت بعد ججنگ بیشتر هم شدن همه تقریبا دنبال ملک و زمینن