از موسسه که امسال باهاش مشاوره آنلاین گرفتم
کمپ نوروزی گذاشتن و با سه تا از مشاور های ارشد هر سه رشته و تو یه گروه بودیم به صورت آنلاین
مشاور ارشد ریاضیشون پسر بودش و سه سال از ما بزرگتر و خیلی صمیمی برخورد میکرد
و روز آخر کمپ اصرار داشت اگه سوالی داشتین میتونین پی وی بپرسین من جواب میدم
به نظرتون الان سوال ریاضی دارم و اینم مشاور ریاضیه اشکال نداره بپرسم؟خودم تجربیم