2777
2789
عنوان

بیچاره شدم

356 بازدید | 12 پست

از وقتی کات کردم حس شکست دارم حس میکنم شاید به خودم نمیرسیدم در کل خوشگلم ولی حس خیلی بدی به خودم گرفتم بیچاره شدم میلیون میلیون پول روتین پوستی دادم 20 میلیون توی دو ماه پول روتین پوستی دادم بازم میگم کمه 😭😭

انقدر حالم بده فقط میخوام یه کاری بکنم تا بهتر شم همش گریه میکنم غذا هم نمیخورم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست من ن قیافه آنچنانی ن وضع مالی خوب ن حتی کارو تحصیلات خوبی داره بیا ببین با چ پسرایی وارد رابطه میشه همه پولدار و از خودش خیلی سرتر فقط اعتماد بنفس داره ک بقیه دخترا ندارن

مشکل شما درونی هست با ژل وبوتاکس کرم درسن نمیشه موقتی هست . به خاطر یه عنتر بی خاصیت. زبون باز تنوع طلب هرزه بی لیاقت خودت رو فنا نده . لاقل انقدر خرج میکنی خرج درمان چند تا گربه ای اسیب دیده من. یا به گربه های بی نوا بی پناه غذا رسانی کن دلت با دعای خیر این زبون بسته های بیپناه اروم شه. کلی هم. حاحت میدن چند سال دیگه. یاد این کارهات بیفتی میخندی به حال خودت تهشم اوسکل خطابش میکنی. ول کن بابا گور پدرش رفت که رفت به درک

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز