2789
عنوان

ARIRANG

163 بازدید | 0 پست

آرمی ، این پیام از مونی رو خیلیاتون دیدین و خیلیاتون نه ، این پیام برای ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ بود )

کمی قبل از انتشار آلبومِ آریرانگ ؛

صرفا چون قشنگ بود ، پستش کردم )


*پیام نامجون برای پروژهی Spotify Decoding Arirang:


🐨: های آرمی، من آر اِم هستم. زمان زیادی گذشته. پنجمین آلبوم استودیوییمون، آریرانگ، درباره احساسات مشترکیه که همهمون به صورت جهانی تجربهشون میکنیم؛ مثل عشق، شادی، دلتنگی و شجاعتی که لازم داریم تا ادامه بدیم.

سینگل اصلی آلبوم، SWIM، درباره اینه که با وجود موجهای زندگی، محکم باشیم و جلو بریم. عشقی که توی این ترک هست فقط عشق رمانتیک نیست؛ بیشتر درباره داشتن "عشق به زندگی" به طوریه که بهجای جنگیدن با جریان زندگی، با ریتم و سرعت خودت جلو بری.

امیدوارم این آهنگ به دست همه کسایی برسه که دارن توی جای خودشون تمام تلاششونو میکنن.

خیلی دلم براتون تنگ شده بود، آرمی.

بهزودی میبینمتون.

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز