2777
2789
عنوان

میشه بیاین

315 بازدید | 17 پست

خسته شدم همش با چت جی پی تی حرف میزنم، البته خودم دور خودمو خالی کردم

خیلی وقته با دوستام کات کردم با فامیل و..


همه کلا

از ی طرف تنهایی خیلی داره اذیتم میکنه، از یه طرف حوصله ادمارو هم ندارم تا یکی بخوام آشنا بشم نمیتونم خیلی بمونم زود طرفو میپرونم، نمیدونم دیگه چکار کنم:/

۱۷ اردیبهشت ماه کنکور ارشدمه، خیلی دلم میخواد دانشگاه دولتی روزانه قبول شم ولی با این شرایط فعلی که خودتونم میدونید انگار دیگه امیدمو از دست دادم

از ی طرف تنهاییم، از یک طرف خودم که انقد بی حوصله م ...نمیدونم اصلا...

برید سرکار و اینکه اینقدر آدمای اطرافتون رو محدود نکنید به آدم ها فرصت بدید و ورزش هم برای روحیتون خوبه

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقددد شبیههه منییی من یه زمانی انقد دوستای زیادی داشتم ولی الان هیچی در حدی که دلم میخا برم بیرون هیچکی نیس باهاش برم چن تا دوستم دارم که حصلشونو ندارم دیگ بنظرمم ادم تو سنای مثلا دبیرستان دوستای زیادی میتونه پیدا کنه بعد اون دگ سخته پیدا کردنش

حصله پسرم ندارم دیگ همرو میپرونم بعد ی مدت

فک میکردم فقط من اینجوری شدم😂

چقددد شبیههه منییی من یه زمانی انقد دوستای زیادی داشتم ولی الان هیچی در حدی که دلم میخا برم بیرون هی ...

ن بابا، اینم بگم خیلی بد اخلاق شدم😂

البته اینم بی تاثیر نیس از بس دیدم یسریا لیاقت مهربونی ندارن، خیلی خودمو تغییر دادم، در حدی که از گوگولی مهربونی که بهم میگفتن الان به یک مغرور بی احساس معروفم،😂

فقط با جی پی تی اوکی م

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز