jennniss مدیر استارتر عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 1668 عنوان دلاممم🙋🏻♀️ 181 بازدید | 12 پست . توی سخت ترین روزا فقط خدا بود. 1405/01/12 | 19:48 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلآرام42 عضویت: 1402/04/15 تعداد پست: 489 گپ جی پی تی قلبم را به خدا می سپارم وقتی می دانم بدون حکمت او برگی از درخت نمی افتد💚
jennniss مدیر استارتر عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 1668 فردوسی بسی رنج برد در این سال سی که تو به سلام بگی دلام🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ایش خواستم ناز کنم توی سخت ترین روزا فقط خدا بود.
jennniss مدیر استارتر عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 1668 براچی تاریخو نوشته دیروز؟ چون اون تاریخ تاپیک زدم امامثل اینکه روز بعدش اپلودشد توی سخت ترین روزا فقط خدا بود.
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116438 تالام هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
بادکنک۱سفیدصورتی عضویت: 1400/08/04 تعداد پست: 6873 بچه ها چه هوش مصنوعی نصب کنم که جواباش یکم شبیه چت جی پی تی باشه و رایگان؟
dffff عضویت: 1403/02/10 تعداد پست: 735 بچه ها چه هوش مصنوعی نصب کنم که جواباش یکم شبیه چت جی پی تی باشه و رایگان؟ گپ جی پی تی
آندرومرا عضویت: 1400/04/01 تعداد پست: 6094 براچی تاریخو نوشته دیروز؟ امام زمان خوبم 🥺دعا کن خط قرمزا رو رد نکنم 🙏🤲. به حق این شب❤️ نیمه شعبان ۱/۱۲/۱۶
mesh7871 عضویت: 1402/04/01 تعداد پست: 1007 فردوسی بسی رنج برد در این سال سی که تو به سلام بگی دلام🤣🤣🤣🤣🤣🤣 دختر زمستان که باشی آسمان برای بی قراری هایت آغوش باز می کند...