2789
چی بگم حالا عمه ها هیچی خاله ها چرا

بخدا به هرکی میگم میگه میشع اخه بخدا ساکمون رو گداشت گفت برید بعد اون از ما طلبکار بود نفرین میکرد ما رو بخدا میموندن خونمون هفته ای میموندن خونمون کوچیک بود۴۰ متر خودمون ۷ نفر بودیم ما هیچی نمیگفتیم

🪽🖤

چی بگم حالا عمه ها هیچی خاله ها چرا

عمه هام که یکیش مادر زندادشمونه بچهاش رو جمع کرده بخدا نمیگه بیاید ما که نمیریم الان از سال ۹۴ که جشن بود نرفتیم خونشون اردبیلن

🪽🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بخدا به هرکی میگم میگه میشع اخه بخدا ساکمون رو گداشت گفت برید بعد اون از ما طلبکار بود نفرین میکرد م ...

ناراحت نباش گذر پوست به دباغ خونه میوفته یعنی خودشون تهران کار ندارن شهرستان یه خونه بخرید بعد جنگ

ناراحت نباش گذر پوست به دباغ خونه میوفته یعنی خودشون تهران کار ندارن شهرستان یه خونه بخرید بعد جنگ

بابام زمین داره هنوز بعد چهل وپنجاه ساله تقسیم نشده اونم عمه هام دارن میخورن بچهاش ونوه هاش رو جمع کرده دورش مااینقدر در خونمون باز بوده میومدن الان سک صاحبش رو نمیشناسه سر زمین هم دعوا وشکایت کشی هست وگرنه حداقل کم کم دو میلیارد میرسه

🪽🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز