sahrapp مدیر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 عنوان بهاره | مشاهده متن کامل بحث + 193 بازدید | 37 پست در چه حالیت ما خوبیم اینجا خبری نیست خداروشکر 1404/12/14 | 13:57 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 اگه شهرستان آشنا دارید برید اگه ندارین که هیچی والا تو این شرایط عمه هام زنگ نمیزنن ببینن زنده ایم یا نه اون تابستون رفتیم خونه خاله هام آخرم انداختن بیرون گفتن برید با دوتا شون قطع رابطه کردیم
hilda_1400 عضویت: 1400/04/08 تعداد پست: 668 اره شنیدم میان شهرهایی که زیر ساخت دارن رو میزنن تازه بیشتر هم میزنن هـمـین الانـم شـهرای کـوچـیک رو دارن میزنن بـانـه یـه نـمـونه ش ࿐͟ᬁ꯭❥Make Your Dreams Reality ᬼ❥࿐
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 هـمـین الانـم شـهرای کـوچـیک رو دارن میزنن بـانـه یـه نـمـونه ش اره تهران دیگ چیزی نمونده فقط دیروز خبری نبود از صبح شروع شده
sahrapp مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 اره شنیدم میان شهرهایی که زیر ساخت دارن رو میزنن تازه بیشتر هم میزنن خدا کنه زودتر تموم شده یا حداقل نتها رو وصل کنن
hilda_1400 عضویت: 1400/04/08 تعداد پست: 668 والا تو این شرایط عمه هام زنگ نمیزنن ببینن زنده ایم یا نه اون تابستون رفتیم خونه خاله هام آخرم انداخ ... وااااا🤔🤔🤔چـه فامـیل هایی دارید ࿐͟ᬁ꯭❥Make Your Dreams Reality ᬼ❥࿐
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 وااااا🤔🤔🤔چـه فامـیل هایی دارید بخدا بخاطر همین تو خونه میمونیم
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 خدا کنه زودتر تموم شده یا حداقل نتها رو وصل کنن بخدا نت نمیخوام اصلا 😭😭آرامش میخوام
sahrapp مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 هـمـین الانـم شـهرای کـوچـیک رو دارن میزنن بـانـه یـه نـمـونه ش شهرهای مرزی و زدن
sahrapp مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 والا تو این شرایط عمه هام زنگ نمیزنن ببینن زنده ایم یا نه اون تابستون رفتیم خونه خاله هام آخرم انداخ ... چه انسانهای بی فکری
sahrapp مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 بخدا نت نمیخوام اصلا 😭😭آرامش میخوام اینجا هر شب صدای ج ن گ ن ده میاد هر شب با شوهرم میگیم باز رفتن کجا رو بزنن
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 چه انسانهای بی فکری ما که دکمشون رو زدیم این ادما از خونه ما دست نمیکشیدن از بس خوردن خونمون صاحب زندگی شدن
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 اینجا هر شب صدای ج ن گ ن ده میاد هر شب با شوهرم میگیم باز رفتن کجا رو بزنن اره والا
sahrapp مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 ما که دکمشون رو زدیم این ادما از خونه ما دست نمیکشیدن از بس خوردن خونمون صاحب زندگی شدن خدا به راه راست هدایتشون کنه
aydaaa79 عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3309 خدا به راه راست هدایتشون کنه هدایت نمیخواد ایشاله به زمین گرم بخورن آدم نمک نشناس خوبی نمیفهمه
sahrapp مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 115 هدایت نمیخواد ایشاله به زمین گرم بخورن آدم نمک نشناس خوبی نمیفهمه چی بگم حالا عمه ها هیچی خاله ها چرا