بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅
نه میخواد ارتباط برقرار کنه. اصلا حس خوبی ندارم بش. ولی یبار ازش میپرسم.
آره بپرسین از این فکرا هم در میایین
درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅
درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅
میگم که قبلا صفحه جدا کردم از اونجا میام ، اگه حذف کرده بودم بیام گوگل بنویسم نی نی سایت اصلا بالا نمیاد
درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅
درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅