2777
2789
عنوان

خوابی که دیدم

132 بازدید | 1 پست

دو روز پیش چهلم عمه م بود

دیشب خواب دیدم که رفتیم خونه ش ( انگار فقط خودش تنها زندگی میکرد نه با خانوادهاش)

بعد اونجا خیلی خوش رو و سالم و با لباس زیبا و سرحال بود( اواخر بخاطر بیماری خیلی لاغر شده بود ولی توی خوابم مث قبل از مریضی بود)

خلاصه من بغلش کردم و گفتم عمه جان کاش زنده بودی میومدم ازت پرستاری میکردم

گفت در خونه م به روت بازه هر وقت دلت تنگ شد بیا من نیستم اما روحم هست

منو بوسید و بیدار شدم

بنظرتون تعبیر ش چیه ؟

ای دانای بزرگ چه کسی مرا پاسبانی میکند اگر تو از من غافل شوی؟ای هستی بخش مرا به نیروی مهر و دوستی از شر بد منشان نگهداری نما!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز