دو روز پیش چهلم عمه م بود
دیشب خواب دیدم که رفتیم خونه ش ( انگار فقط خودش تنها زندگی میکرد نه با خانوادهاش)
بعد اونجا خیلی خوش رو و سالم و با لباس زیبا و سرحال بود( اواخر بخاطر بیماری خیلی لاغر شده بود ولی توی خوابم مث قبل از مریضی بود)
خلاصه من بغلش کردم و گفتم عمه جان کاش زنده بودی میومدم ازت پرستاری میکردم
گفت در خونه م به روت بازه هر وقت دلت تنگ شد بیا من نیستم اما روحم هست
منو بوسید و بیدار شدم
بنظرتون تعبیر ش چیه ؟