2777
2789

آره دقیقا

دمت گرم

به عنوان یه بچه طلاق می‌خوام به همه پدر مادرایی که طلاق گرفتن یا میخوان بگیرن بگم آخه بی انصافا چرا وقتی بچه ساختین خوش بودین الان ناخوشین؟ چرا فکر نمیکنید اون بچه به خونش به وسایل خونه به بودن بین پدرو مادرش عادت کرده چرا یه بچه رو آواره میکنید 😭 هنوزم زخمی ک خوردم از طلاق پدرو مادرم رو دلم هست هیچوقت هم پدرمو بابتش نمیبخشم هیچوقت 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

افسردگی علت داره و تا علت از بین نره با آدم هست

مشکلات اعصاب و روان ماحصل انباشته شدن خاطرات تلخه تا جایی که تعادل شیمیایی مغز بهم می خوره

درمان دو تا فاکتور اصلی داره

اول میل و اشتیاق بیمار به درمان

دوم حداقل یک دوره دارودرمانی جهت بازگرداندن تعادل مواد شیمیایی مغز

دارو درمانی درمان نیست اعتیاد و عوارض هستدرمان یعنی از بین بردن علت تغییر شرایط....

در برخی موارد خفیف میشه با کمک گرفتن از روانشناس و بدون گرفتن دارو به تعادل رسید ولی همون روانشناس در صورت تشخیص افسردگی به طور حتم بیمار رو به روانپزشک ارجا می ده جهت دریافت دارو زمانی که تعادل شیمیایی مغز بهم می خوره اول باید با دریافت دارو تعادل برگرده بعد تغییر در نگرش و ... در موازاتش

وقتی دیوار قراره رنگ آمیزی بشه نقاش ابتدا چاله چوله های دیوار رو با بتونه پر می کنه بعد رنگ می پاشه

در ضمن دارویی نیست که عوارض نداشته باشه حتی استامینوفن ساده

عزیزم میدونم میگم دارو تهش اعتیاد اوره بدرد نمیخورهبرای افسردگی فقط تغییر شرایط جوابه که مغز رو خوبخ ...

توضیحات بنده کافی و وافی بود نگاه شما به این مسئله اشتباهه داروهای افسردگی اعتیاد نداره اگر اینجور بشه مشکل جای دیگس و اونهم باید به روانپزشک درمانگر گفته بشه تا اقدام بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز