سلام دوستانپمن نکروز جزئی تودستم دارم بهترین دکترهستند وبهم گفتندجزئی هسته یگماه توگچ باشه بعدیکماه باسی تی اسکن دست بیا
خاستم بگم کسی باگچ درمان شده8میلیون دادم بدکتربابت حق دست و گچ اینا😭خداکنه خوب شم 8تومن شوهرم میره بنایی جمع کرد عیدلباس بخرم
ک دیگ صرف دستم شد
فقددعام کنیدخوب شم
دکتربی انصاف فقدپول پول