2777
2789
عنوان

قد و وزن

120 بازدید | 12 پست

قدم 165

وزنم 68

اصلا شکم ندارم

سیکس پک دارم

ورزش تی ار ایکس انجام میدم و تغذیه کالری شماری دارم

اما بازم بی ام ایم 24

و نوشته وزن ایده ال برای من 62 هست

وسواس دارم

بالاخره این وزن رو استپ کنم یا چی

❤خدایا شکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی راجب بدن و ورزش چیزی نمیدونی چرا داری ادامه میدی؟

الان بی ام آی هادی چوپان و بگیری میگه چاقی درجه 3 داره

پس بی ام آی واسه آدمی که ورزشکار هست و عضله س اشتباهه حتی واسه بچه ها هم اشتباه هستش

بنظرم وزنت خوبه چون عضله داری بیشتر نشون میده

کاملا اندامی و زنانه هستم

اما برخلاف انتظارم وزن بالا بود

این نکته ی خوبیه

ممنون ازت

بله پاهام و شکمم و سرشونه ام کلا عضله شده

❤خدایا شکرت

وقتی راجب بدن و ورزش چیزی نمیدونی چرا داری ادامه میدی؟ الان بی ام آی هادی چوپان و بگیری میگه چاقی در ...

خب تاپیک زدم که بدونم دگ

الان فهمیدم

الان اجازه هست ادامه بدم

خیلی علاقه دارم

تمام تمرکز زندگیم رو این نقطه اس

بعد دو تا زایمان بهش رسیدم و دلم نمیخواد بزارم کنار

❤خدایا شکرت

خب تاپیک زدم که بدونم دگالان فهمیدمالان اجازه هست ادامه بدمخیلی علاقه دارمتمام تمرکز زندگیم رو این ن ...

آفرین عزیزم چرا که نه الان که فهمیدی باز ادامه بده

کالیپر چربی درصد چربی بدن رو تشخیص میده ولی میگی کلا عضله ای ینی چربی نداری و بی ام آی بدن واسه شما اشتباهه

موفق باشی 🌸 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز