2777
2789
عنوان

قيمه وگن

486 بازدید | 21 پست

گياهخوارها بيايين

امروز يه قيمه وگن خوب پختم دستورشو بزارم 

شماها هرچي وگن بلدين بگين

روزيكه از همخونهاي خودم رانده شدم، متولد شدم؛ خداجون منو تو دوستيم ممنونتم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سويا خورشي

لپه خيس خورده

سير و پياز

هل و فلفل تند سبز و گلاب و زعفرون 

اول پياز و سير و فلفل تند و زردچوبه رو كمي تو روغن تفت مي ديم بعد لپه ها رو تفت مي ديم سپس رب مي زنيم و بعد اون سويا خورشي هامون كه ٤ دقيقه تو ماكروفر در اب داغ بودن و اضافه مي كنيم

كمي كه جوشيد هل و زعفرون و گلاب مي زنيم

و سپس ليمو عماني 

خيلي عالي مي شه، 🤗🤗🤗🤗

روزيكه از همخونهاي خودم رانده شدم، متولد شدم؛ خداجون منو تو دوستيم ممنونتم.
چطور میشه بدون‌گوشت زنده بود اخه😭😭😭 تصورشم زجر اوره برام

من ٣ سال وگن هستم 

و زنده ام و سالم 

مطالعه كنين در موردش 

شايد دوس داشتين بدونين چه محاسني داره

روزيكه از همخونهاي خودم رانده شدم، متولد شدم؛ خداجون منو تو دوستيم ممنونتم.
بجای سویازردآلوخشک بزن عالی میشه سیب زمینی خلالم بکن توش

جدي؟؟؟؟

بايد بخرم اره؟؟؟

چشم حتما 

ممنون از تجربه تون

روزيكه از همخونهاي خودم رانده شدم، متولد شدم؛ خداجون منو تو دوستيم ممنونتم.

نوش جان 

سویا دوست ندارم ..قارچ میریختی بهتر بود 

شما برای حمایت از حقوق حیوانات وگان شدین یا چیز دیگه ؟ 

منم دوست دارم وگان‌بشم ولی میدونم نمیتونم 

هرچند که‌ رنگ و روی زیباست مرا /چون لاله رخ و چون سرو بالاست مرا / معلوم نشد که در طربخانه خاک /نقاش ازل از چه رو آراست مرا 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز