2777
2789
عنوان

وای مامانم

247 بازدید | 7 پست

از مدرسه داشتم برمیگشتم دیدم یه جایی سر کوچه کلی ظرف و ظروف ریختن مفت

لیوان دستی ۱۹۰ سوپ خوری ۶ تا ۱۹۰ خلاصه مفت یه لیوان و بطری شیشه ای خریدم اومدم خونهبه زور راضیش کردم بیاد برا خونمون خرید که نیومد بعدشم گفت اونجا رفتیم نگو اینو بخر اونو بخر میزنم تو دهنت

یه جوری سیس گرفت رفتیم اونجا انگار از ولنجک اومدیم بخدا مردم راحت خرید میکردن اون سیس گرفته بود تو دلم گفتم گدا و ادا بخدا آخرم ۲ تا چیز بیخود خرید برا مامانش برا خونمو هیچی نخرید گفت بیا بریم تازه با ذوق لیوان خریدم میگه زشته میرم پس میدم مال خواهرم یه چی بخرن دلم شکست الان عکس میفرستم ببینید بده


نه خوبه که

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.

سمت ما هم هفته بازاره لیوان دستی ۱۸۰ میده مغازه همونو ۲۵۰ـ۲۱۰ میده... از این به بعد مادرتو نبر هرچی دوسداشتی برا خودت بخر پولتم نرسید بیخیال شو.. مادرت چرا اینجوریه اگه زشته چرا برا مادر و خواهرش میخره اگرم دوسش داره این اداها چیه برا خونه خودش استفاده کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز