hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 عنوان جای جوش و لک 207 بازدید | 25 پست دوستان برای خوب شدن جای جوش و لک صورت چه راهکاری جز لیزر پیشنهاد میکنین؟از چه محصولاتی استفاده کردین و نتیجه گرفتین؟ من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂 1404/12/03 | 20:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
salivannn عضویت: 1401/03/25 تعداد پست: 13146 روتین پوستی منظم.در کنار سرم زغالی گارنیر. یا سرم ویتامین سی اگه بهش حساسیت نداری.از هردوش نتیجه گرفتم نیچه عقیده داشت: افسردگی بهایی ست که آدم ها برای شناخت خود می پردازند.هرچه عمیق تر به زندگی بنگری،به همان مقدار هم عمیق تر رنج میبری!
hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 روتین پوستی منظم.در کنار سرم زغالی گارنیر.سرم ویتامین سی اگه بهش حساسیت نداری.از هردوش نتیجه گرفتم چه مارکی؟ من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂
mohisar عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5098 اخه در چ حده؟اگه شدید نیست با روتین مناسب و فیشیال ماهانهو تغییر سبک زندگی جهت پاکسازی داخلی بدناگه شدیده روش های کلینیکیمزو .سابسیژن .کربوکسی تراپی.لیزر co2
hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 سرم پرایم سرم چیش؟ من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂
salivannn عضویت: 1401/03/25 تعداد پست: 13146 چه مارکی؟ چندسال پیش پریم میزدم نیچه عقیده داشت: افسردگی بهایی ست که آدم ها برای شناخت خود می پردازند.هرچه عمیق تر به زندگی بنگری،به همان مقدار هم عمیق تر رنج میبری!
hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 اخه در چ حده؟اگه شدید نیست با روتین مناسب و فیشیال ماهانهو تغییر سبک زندگی جهت پاکسازی داخلی بدناگه ... زیاد تو رفتگی نداره بیشتر جای قرمزی مونده من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂
mohisar عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5098 زیاد تو رفتگی نداره بیشتر جای قرمزی مونده قرمزی با سرم نیاسینامید فکر میکنم کم شه
hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 قرمزی با سرم نیاسینامید فکر میکنم کم شه الان هزار نوع سرم داریم از مارکای مختلف انتخاب خیلی سخته یکمم ریسکه میترسم جوش بزنم من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂
mohisar عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5098 الان هزار نوع سرم داریم از مارکای مختلف انتخاب خیلی سخته یکمم ریسکه میترسم جوش بزنم نیاسینامید اوردینری اگه اصل پیدا کنی خیلی خوبهفیکاش تاثیری نداره ولی اگه اصل باشهبعد ۳ دوره مصرف عالی میشه پوستت من که راضیم
hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 نیاسینامید اوردینری اگه اصل پیدا کنی خیلی خوبهفیکاش تاثیری نداره ولی اگه اصل باشهبعد ۳ دوره مصرف عال ... یه سایت میشناسم اصل همه چیزش من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂
mohisar عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5098 یه سایت میشناسم اصل همه چیزش خب اگه اصله تهیه کنکلا محصولات پوستی زمان بره باید خیلی حوصله به خرج بدییکمم هزینه برهپوستم مثل آینه شده ولی تقریبا ماهی ۷.۸تومن خرجش میکنم
hanie_m مدیر استارتر عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 1656 خب اگه اصله تهیه کنکلا محصولات پوستی زمان بره باید خیلی حوصله به خرج بدییکمم هزینه برهپوستم مثل آینه ... اره کلی محصول باید تست کنی تا ببینی کدوم بهت سازگارهمن تازه بعد پنج سال تونستم جوش زدنم رو کنترل کنم🥲 من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش🙂
mohisar عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 5098 اره کلی محصول باید تست کنی تا ببینی کدوم بهت سازگارهمن تازه بعد پنج سال تونستم جوش زدنم رو کنترل کنم ... من جمعه به جمعه سالسیلیک اسید میزنمدوبار در هفته هیالورونیکدوبار در هفته نیاسنامیدبه جز اینا روتین روزانمم دارم روزی۱۲ لیوان اب میخورمماهی یکبارم فیشیال میرم